  • Data: 2005-01-11 11:24:20
    Temat: Re: czy moge podarowac ojcu 10% samochodu?
    Od: "LuK" <l...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mow dalej -chetnie wyslucham co i jak ,slysze o takim manewrze po raz
    > pierwszy:)

    Jako, ze samochod potrzebny jest mi w mojej DG, wspolwlasnosc np. z ojcem
    nie wchodzila w gre. Jako ze mam 20lat i zadnych znizek to za mojego opla
    combo najtansza firma zaczyczyla sobie 1200zl (za samo OC). A, że dopiero
    zaczynałem DG więc pieniędzy nie miałem dużo :) Pewna mila pani
    podpowiedziala mi co należy zrobic. Zrobilem u notariusza umowe uzyczenia
    samochodu dla ojca. Ojciec wzial zasiwadczenie o bezszkodowej jezdzie z PZU
    (bo tam ma ubezpieczony swój samochod). I z tym wszystkim do firmy w ktorej
    ubezpieczalem swoje autko. I to wszystko. Polisa jest na moje imię i
    nazwisko. Jeśli ja rozwale samochód rzecz jasna ojciec nie traci zniżek.
    Umowa użyczenia została u nich, US się nie dowie.

    pozdrawiam