  • Data: 2003-04-04 10:40:41
    Temat: Re: czy mam poinformowac us?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Latet napisał:

    > OK, Maddy, to co proponujesz konkretnie?
    >
    > A) NIP-3 do urzedu (zony)? (nie, to chyba bez sensu)
    Nie, skąd Ci to przyszło do głowy? Przeciez pisałam że formalnego
    obowiązku informowania nie ma, a skoro nie ma obowiązku to i fromularza
    niet.

    > B) NIP-3 (z danymi zony) do do urzedu mojego, gdzie sie rozliczamy?
    Nie, absurd.

    > C) A+B
    Absurd x 2

    > D) B + jakies pismo do starego urzedu? (jakie?).

    Własnie "jakies pismo" - "Informuje iz rozlicznia rocznego PIT costam za
    rok 2002 dokonałam wraz z małzonkiem i zostało ono złozone w US
    jakimśtam, właściwym dla miejsca zamieszkania małżonka"
    Albo cos w tym stylu, stylistyka mi sie nie podoba, ale mam mały zator
    litercki :-)

    > Zreszta - w takim razie moze i ja powinienem cos wyslac
    > do starego urzedu, ktory opuscilem w zwiazku ze zmiana
    > zamieszkania, mimo ze w nowym urzedzie (zakladajac firme)
    > skladalem NIP-1, NIP-5 i wiele innych drukow (ale nie NIP-3).
    A stary US czepia się? Bo jak sie nie czepia to nie ma potrzeby...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl