eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy jesli ktos jest bezrobotny, pracuje na czarno i kupi sobie samochod, co na to us › Re: czy jesli ktos jest bezrobotny, pracuje na czarno i kupi sobie samochod, co na to us
  • Data: 2004-02-02 13:47:56
    Temat: Re: czy jesli ktos jest bezrobotny, pracuje na czarno i kupi sobie samochod, co na to us
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin napisał:

    > no dobra, a 20 tys??
    >
    > tez beda mnie rewidowac wzywac i kazac sie tlumaczyc???

    Teoretycznie do każdej nieudokumentowanej złotówki moga sie przyczepić.

    Może kupisz za 100tys i nikt sie nie zainteresuje, może kupisz za 5tys i
    sąsiad cie podkabluje.
    To ruletka.

    Dlatego lepiej miec wytłumaczenie na każda złotówkę zanim sie ja wyda.

    Oczywiście zawsze mozna powiedziec że to z prostytucji. Przychody z
    prostytucji (wlasnej) sa legane i nieopodatkowane bo państwo nie może
    czerpać korzyści z cudzego nierządu. A z wlasnego każdy może.
    A nadziani niemcy lubia polskich chlopaczków. Jak jesteś ze Śląska albo
    ternów przygranicznych to US uwierzy na mur ;-))
    Ale uwazaj, to sie może potem roznieść po mieście i głupio będzie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl