  • Data: 2010-12-18 15:57:19
    Temat: Re: cytat z RP
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.12.2010 16:43, Michał Gut wrote:
    > "Projekt noweli ustawy o VAT, który znajduje się w Senacie, przewiduje
    > od 1 stycznia 2011 r. ograniczone odliczenie od zakupu aut do 60 proc.
    > VAT z faktury nie więcej niż 6 tys. zł. Odliczenie podatku od zakupu
    > paliwa będzie niemożliwe"
    >
    > http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/471699,vat_2
    011_zakup_oleju_napedowego_daje_prawo_do_odliczenia_
    podatku.html

    Zważywszy na to że jest dziś 18/12/2010 oraz że minimalne vacatio legis
    to 14 dni, to nic nowego od 1/1/2010 nie ma szansy już wejść.

    Ostatni Dz.U. jest tutaj:
    http://dokumenty.rcl.gov.pl/items.jsp?id=3412

    - Ustawa z dnia 26 listopada 2010 r. o zmianie niektórych ustaw
    związanych z realizacją ustawy budżetowej zawiera trochę zmian w VAT,
    ale nie wiem czy odnośnie aut i paliwa też bo mnie to nie interesuje :-)

    --
    Tomek