  • Data: 2010-12-23 23:08:50
    Temat: Re: cytat z RP
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-23 23:55, tomek pisze:

    > Tych antydatowań to więcej się zdarzało, ostatnio kojarzę "płynne" daty
    > przy kolejnych wcieleniach projektu ustawy hazardowej.

    Z projektami to inna sprawa, natomiast z ustawami "tato, tato,sprawa się
    rypła". Od kiedy RCL publikuje pełny tekst DU opatrzony podpisem
    elektronicznym, antydatowanie jest co najmniej utrudnione :-)

    > A tu zgoda - i nawet jest gdzieś w młynie kolejna nowela którą planują
    > właśnie of 1/2/2011

    A wcale, że nie prawda. Pierwsza edycja VAT weszła w życie (o ile dobrze
    pamiętam) 4 lipca. Zmiana stawki VAT nie wymaga żadnego pełnego miesiąca.