    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.biznes.banki
    Subject: Re: [crosspost] Urzad Skarbowy a Prawo Bankowe
    Date: Fri, 23 Feb 2007 22:43:47 +0100

    On Fri, 23 Feb 2007, t wrote:

> [...]

    Przecież jureq Ci tłumaczy: będą musieli wtedy nie *powiedzieć*, ale
    *napisać*... i to jest trudniejsze, bo papier wiele zniesie ale
    w odróżnieniu od podatnika nie oddali się ze strachem ;)
    Potrzebna będzie podstawa prawna - skoro jej nie znamy, to albo
    w US ją znają i podają (i trzeba będzie martwić się co dalej),
    albo w US jej nie znają, albo jej nie ma - w dwu ostatnich przypadkach
    piłka jest nie tylko "po ich stronie" ale również w dołku :)

    > ZTCP Gotfrydowi przetrzepali już własnoręcznie drukowane wyciągi i było ok -
    > dobrze myślę?

    Dobrze pamiętasz. Nie było to nic szczególnego, żadnych przychodów
    bezrachunkowych itp - ale dotąd ani przy czynnościach sprawdzających
    (a byłem wzywany celem porachowania składek zdrowotnych na przykład)
    ani przy kontroli nikt nie wniósł zastrzeżeń.

    pzdr, Gotfryd