    From: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: co można odliczyć od podatku prowadząc DG
    Date: Fri, 25 Jul 2003 08:13:45 +0200

    Użytkownik "kornik" <k...@p...wytnij_to.onet.pl> napisał
    > A jak to jest z uzyciem samochodu, czy tez koszt rozmow telefonicznych ?
    Tez
    > jest w UPDOF ? A moge prosic o rok, numer i pozycje dzinnika ustaw ? po
    > zapytaniu o ww ustawe wyrzucilo mi 13 dokumentow, a juz szczerze powiem
    > jestem nieco zmeczony...
    ----------------------
    A może jednak też jesteś troche leniwy.To tak apropo twojej odpowedzi niżej
    .
    A co do zaliczeń w koszty bardzo owszem możesz zaliczać w koszty ( troche
    jednak jest to coś innego jak odliczenie od podatku) koszty używania
    samochodu jak firmowy jak nie to prowdzisz ewidencje przebiegu i w/g tego
    zaliczasz w koszty w ramach limitu .Również opłaty typu telefon czynsz
    wszelkie opłaty związane z prowadzeniem działalności delegacje np.Ale to
    wszystko tak na skróty ale szczegóło to jednak trzeba poczytać ustawe ja
    proponuje jest tekst jednolity np.www.gofin.pl
    tam tez znajdziejesz inne ustawy dotyczące prowadzenia działalności .Również
    poczytaj troche grupy to napewno da ci więcej odpowiedzi niż ja w tej chwili
    Pozdrawiam Wiola