  • Data: 2006-08-28 22:04:10
    Temat: Re: co jest nośnikiem trwałym?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Aug 2006, IC wrote:

    > Mistrzu

    ...ekhm... "wnoszę o nieprowokowanie" :)

    > każdy nośnik CD wytrzyma 7 lat,

    To jest bardzo ryzykowne twierdzenie.
    "Każdy, nigdy,"... ;)
    Skorzystam do dowodu, a co :>

    > jeśli nie będzie wystawiany na światło słoneczne i ultrafiolet.

    Dowód fałszywości tezy: nośnik "nadrukowywalny" nie wytrzyma wilgoci.
    Tylko raz kupiłem nośniki "printable" i starczy, ale one również
    podpadają pod "każdy", nie? ;)
    Po zejściu wartstwy ochronnej nośniki nigdy długo mi nie żyły :|

    A na nośnikach "z marketu" to już dziwy widziałem... :)
    Żeby nie było: czasami sam takie stosuję. Zależy do czego.

    pzdr, Gotfryd :)