    From: "Register" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: cło za program komputerowy
    Date: Tue, 26 Mar 2002 14:30:00 +0100

    1. Z zagranicy otrzymam e-mail, ktorego zalacznikami beda pliki
    (program) oraz otrzymam w formie elektronicznej (plik) licencje
    na uzytkowanie programu.

    2. Platnosc z mojego konta dewizowego w banku na konto
    zagranica wskazane przez licencjodawce. Potem otrzymam
    droga pocztowa fakture (rachunek) wystawiony przez
    licencjodawce.

    Interesuje mnie odpowiedz na dwa pytania:
    1. Czy w ogole jest clo na programy komputerowe
    (lub na licencje na uzywanie programu komputerowego).
    Czy gdziekolwiek mozna znalezc informacje na temat
    clenia programu komputerowego (nosnika lub licencji)
    dostarczanego droga tradycyjna (przesylka pocztowa)

    2. Czy wartosc z faktury moga przeliczyc wedlug sredniego
    kursu NBP z dnia wystawienia faktury (rachunku) i ta
    wartosc wstawic do Ksiegi. Mniejsza o VAT - w tym
    przypadku juz daruje sobie ta sprawe i nie odlicze
    VAT.