  • Data: 2002-09-09 13:40:18
    Temat: Re: ciekawa sprawa
    Od: "ArS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W zasadzie nasza. Niewykryty błąd w używanym narzędziu (jakimkolwiek)
    > zawsze będzie obciążał użytkownika tego narzędzia (ew. z możliwością
    > dochodzenia odszkodowania od producenta narzędzia, ale w wypadku
    > softu odpowiedzialność producenta jest raczej mocno ograniczona)
    > A jeśli błąd wykryliśmy i swiadomie były wystawiane wadliwe faktury,
    > to IMHO żadne tłumaczenie nie pomoże.
    > BTW - używane przeze mnie programy (WF-Mag i Buchalter) powalają
    > na ustawienie sposobu liczenia ("od brutto" czy "od netto")
    >
    > Pozdrawiam
    > ---
> [...]

    istotnie, z ta kwota 50 zl to przesadzilem ale tak zapamietalem jak mi
    fakturzysta trajkotal o tym przez telefon. Ale roznica istotnie wychodzi.
    Co do winy, hmm.. istotnie, kolega ma racje, chociaz z drugiej strony urzedy
    (zalezy rzecz jasna na jaki sie trafi) nie musza wyciagac jakis
    konsekwencji, co najwyzej pojdzie prikaz o skorygowanie dokumentu, niemniej
    przyznaje racje. Dzieki za uwagi.
    pozdrawiam,
    ArS

    ps. a ciekawe kiedy by to wyszlo gdybysmy tak tego nie wykryli....