eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkibudowa środka trwałego przy jednoosobowej dg - czy tak można › Re: budowa środka trwałego przy jednoosobowej dg - czy tak można
    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: budowa środka trwałego przy jednoosobowej dg - czy tak można
    Date: Sat, 16 Sep 2006 21:43:49 +0200

    > Problem w tym, że nie bardzo wolno taki prąd sobie wyprodukować....

    No to już pięknie się zaczyna robić. Ale jeżeli nawet przyjmując, że takiego
    prądu nie mogę sobie wyprodukować to jaki mogę sobie wyprodukować?
    Mam w ogrodzie (prywatnym) lamki na światło słoneczne. Jakby nie patrzył
    toprodukuję energię. Tak mi też nie wolno? Przez jakiś czas w garażu
    (firmowym) miałem oświetlenie uzyskiwane z energi słonecznej. Czyżby to też
    było nielegalne?

    --
    PawełJ