eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkibrak ubezpiecznie zdrowotnego - jak sie za to zabrac ? › Re: brak ubezpiecznie zdrowotnego - jak sie za to zabrac ?
  • Data: 2005-08-01 13:55:21
    Temat: Re: brak ubezpiecznie zdrowotnego - jak sie za to zabrac ?
    Od: "FRANCO" <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:dcl7jm$bcs$1@inews.gazeta.pl...

    > po co?

    > dostaje miesięczną darowiznę od rodziców w wysokości 200 zł.
    > Nie podlega opodatkowaniu, więc sie jej nigdzie nie wykazuje.

    oki, dziekuje, zakladam, ze potem za kilka miesecy po zalozeniu firmy
    przejscie z "dobrowolnego" ubezpieczenia zdrowotnego na obowiazkowe odbywa
    sie dosc plynnie

    jeszcze jedna kwestia ktorej nie wiem to to, ze w Funduszu zawierajac
    dobrowolne ubezpieczenie trzeba okreslic ile sie nie bylo ubezpieczonym i od
    tego uzaleznia sie oplate dodatkowa.

    z tego co wiem, jak ktos skonczyl studia - uzyskal absolutorium rok temu, to
    ubezpieczenie wygaslo mu pod koniec wrzesnia ubieglego roku. Podobno mozna
    bylo bylo uzyskac specjalne zaswiadczenie w dziekanacie, ze osoba ta sie
    jeszcze nie obronila ( na obrone dyplomu przysluguje obecnie rok, i tym
    samym ubezpieczenie ulegoby wydluzeniu ), ale jak sie tego nie zrobilo, to
    zapewne ubezpieczenie wygaslo juz we wrzesniu ubieglego roku, i tym samym ta
    osoba przez ostatnie 9 miesiecy nie byla ubezpieczona... ( ? )

    ale na to pytanie tutaj nikt mi juz chyba nie odpowie, pewnie trzeba to juz
    dokladnie sprawdzic w NFZie

    dziekuje

    FRANCO