  • Data: 2003-05-14 14:47:18
    Temat: Re: brak faktury w obiegu ??
    Od: "Bogdan K" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > faktura nie poszła dla klienta A, dostał ją klient B
    > podatek firma zapłaciła od dwóch faktur, a winna od jednej:-(

    Jeśli masz kontakt z klientem A to zaproponuj mu duplikat i korektę /zwrot/
    razem
    dla niego jest to podatkowo neutralne musi tylko zaksięgować dwa dokumenty,
    a Ty masz podstawę do skorygowania /zmniejszenia/ sprzedaży a więc
    odzyskania Vatu zapłaconego wcześniej, oraz w dochodowym też sie poprawi.

    > ktoś mi mówił o tym aby klientowi A dać do podpisania oświdczenie
    > o nie wejściu faktury do obiegu gospodarczego

    o czymś takim nie słyszałem

    BogdanK