  • Data: 2002-02-28 16:20:22
    Temat: Re: art. papiernicze i VAT
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak napisał(a) w wiadomości: ...

    >"Piotr Sawicki" <b...@a...punkt.pl> wrote in message

    >No to jak sobie Pan wystawi fakture, to Vat sie nie zmieni.
    >nat naliczony od sprzedazy bedzie do odliczeniz z zakupu.
    >
    >GDYBY mial pan psrzedaz zwolniona, cesp VAT pojawilaby sie jako koszt.
    >
    >Boguslaw

    Nie wiem czy pytasz o zakupione art.na potrzeby firmy np.długopisy papier i
    inne i przekazne na reklamę bo jeśli tak to odliczasz vat od zakupu i
    wystawisz Fak.wew.na reklamę i VAT jest 0.Jeśli nie jest to towar reklamowy
    ani nie służy potrzebą własnym to Vat odliczasz i nie wystawiasz fak.wew.
    Jolka