  • Data: 2008-06-07 05:05:24
    Temat: Re: ankieta- prośba
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anax WRC wrote:

    > wiem wiem nieraz wypalnialem wlasnie dlugie ankiety i wiem jak ludzie
    > reaguja, dlatego staralem sie zrobic krotka.

    Powinieneś też wiedzieć,
    że jak respondent dociera do pytania,
    którego konstrukcja sugeruje "wartościowanie" więcej niż dwóch
    zdarzeń lub wymaga więcej niż kilka sekund zastanowienia,
    to taką ankietę porzuca. Ja to zrobiłem przy pytaniu 16.
    (choć 15 też wkurzało, bo tylko jeden wybór)
    Gdybyś o każdą z tych rzeczy spytał w odrębnym pytaniu
    wstawiłbym bez zastanowienia cztery jedynki, a jak zacząłem się zastanawiać
    czy ważniejsza informacja czy kultura, to dałem sobie spokój...