    From: hrabia Vader <h...@v...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: amortyzacja jednorazowa
    Date: Fri, 27 Apr 2007 10:58:28 +0200

    hrabia Vader wrote:
    > Mam ochotę zakupić sobie środek trwały (nie jest to samochód osobowy,
    > mieści się w zakresie grup 3-8) o wartości początkowej przekraczającej
    > 3500 PLN. Prowadzę działalność od 2003 roku. Czy z ustawy o pod.doch.
    > art. 22h ust.7 i ust.11 wynika, że nie mogę tegoż amortyzować
    > jednorazowo? Małym podatnikiem raczej jestem (art. 5a ust. 20 tejże
    > ustawy).

    Przepraszam, to jeszcze raz ja :). Przeczytałem ponownie odpowiednie
    teksty i doszedłem do wniosku, że jednak moge amortyzować jednorazowo.
    Teraz mam tylko pytanie, czy doszedłem do dobrego wniosku i co się
    wiąże z "udzieleniem pomocy" w ten sposób.

    --
    hrabia Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 hr_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net