    From: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: amortyzacja art.22k par.7-12 - jak rozumiec?
    Date: Wed, 10 Jan 2007 23:07:51 +0100

    Użytkownik "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:eo2kfe$or7$1@inews.gazeta.pl...

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0701092328160.1144@athlon64...

    > koszty
    > budynkow

    ====================
    Aby móc skorzystać z pomocy de minimis trzeba wystarać się o odpowiednie
    zaświadczenie którego szczegóły sa w poniższym rozporządzeniu

    Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie
    zaświadczeń o pomocy de minimis (Dz. U. Nr 187 poz. 1930)

    ale sprawa nie jest taka prosta, bowiem szczegóły udzielania tej pomocy
    reguluje rozporządzenie: z 21.04.2004 (Dz.U nr 94 poz.900 z 2004r) które do
    tej pory nie zostało zmienione i nie ma w nim odniesienia do nowego artykułu
    w UPDF o amortyzacji. Tak więc z jednej strony nowy odpis amortyzacyjny jest
    pomocą de minimis a z drugiej ustawa o tej pomocy i akty wykonawcze nie
    wskazują na konieczność posiadania odpowiedniego zaświadczenia. Sugerowałbym
    jednak zdobyć takie zaświadczenie.

    Atomek