  • Data: 2004-12-13 13:07:04
    Temat: Re: aktualizacja PKD
    Od: Roman Wantola <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Dec 2004 04:11:00 +0100, a...@o...pl wrote:

    >Doradzam wysłać list POLECONY na poczcie i zachować dowód nadania. Oni
    >Nie mogą nie przyjąć listu poleconego (bo nie będą wiedzieli, co jest
    >w środku). W liście trzeba ZAŻĄDAĆ dokonania NIEODPŁATNEJ aktualizacji
    >wpisu o EKD oraz PESEL, a także pouczyć urzędników, że w razie braku
    >odpowiedzi, po 14 dniach powiadomisz prokuraturę i pana Zembatego,
    >wskazując jego adres internetowy i informację o tym, jak potraktował
    >urzędników w województwie lubelskim.

    W Lublinie się przestraszyli, ale np. większość gmin w powiecie
    żywieckim już nie. Pozwolę sobie zacytować odpowiedź pana Zembatego
    na mojego maila z prośbą o pomoc, po tym jak w mojej gminie zarządali
    opłaty:
    "Przepis art. 8
    ustawy nowelizującej (z 14 listopada 2003 r.) stanowiązy obowiązek
    uzupełnienia, nie odsyła do przepisów o zmianie wpisu, anie nie
    nakłada sam
    opłaty. Niestety możliwości obrony ma Pan małe, bowiem brak przepisów
    proceduralnych w tym przypadku na odwołanie się (uzupełnienie jest
    dokonywane w trybie czynności materialno-technicznej, anie
    postanowienia czy
    tym bardziej decyzji administracyjnej)."

    W takiej sytuacji, to ja nie będę nic uzupelniał. Mam już
    zaświadczenie o wpisie do ewidencji i nie wiem po co miałoby mi być
    potrzebne jakieś z numerkami PKD.
    Jak ministerstwo nie potrafiło wydać odpowiednich przepisów
    wykonawczych, albo właściwie napisać ustawę, to nie będzie miało moich
    uzupełnionych danych.

    Roman Wantola