    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: adres przedsiebiorcy i adres wykonywania działalnosci
    Date: Fri, 27 Jun 2008 00:48:06 +0200

    On Thu, 26 Jun 2008, icek wrote:

    > bo głupi EFL powiedział ze byc moze nie podpiszą

    No to rozważmy czym to skutkuje:
    http://www.gofin.pl/5,35,43180,0.html
    +++
    2. Nota korygujšca jest przesyłana wystawcy faktury lub faktury
    korygujšcej, wraz z kopiš.
    4. Jeżeli wystawca faktury lub faktury korygujšcej akceptuje treœć noty,
    potwierdza jš podpisem osoby uprawnionej do wystawienia faktury lub
    faktury korygujšcej.
    ---

    Nie podpisał - nie akceptuje.
    Nota zawiera poprawne dane? - zawiera.
    No to *on* (odbiorca) ma problem, prawda?

    > a gdy EFL ładnie poprosiłem by wpisywali adres zamieszkania to odpowiedz: nie
    > bo oni zawsze z EDG biorą adres prowadzenia działalnosci

    Można im objaśnić, że w fakturze podaje się adres podatnika, a adres
    prowadzenia działalnosci to adres przedsiębiorstwa.
    Zechcą, to się przyjrzą.
    Nie zechcą, to albo nikt się nie przyczepi, albo (powienien) czepiać
    się ich.

    pzdr, Gotfryd