  • Data: 2008-06-26 15:30:17
    Temat: Re: adres przedsiebiorcy i adres wykonywania działalnosci
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > [...]
    >
    > Tak dla ścisłości dodam, że wcale bym się nie zdziwił, jakby ankieta
    > zrobiona wśród statystycznych urzędników statystycznego US (nie mam
    > na myśli oddziełu GUS ;)) dała wynik wskazujący na znacząco lepszą
    > znajomość słownika niż Kodeksu Cywilnego ;)

    ...i znacząco lepszą znajomość matematyki, niż przepisów podatkowych.
    Przykład: dziś musiałem opłacić 1% PCC od wartości 50zł. Czyli po
    zaokrągleniu podatku wyjdzie 1zł, a nie 50gr, co bardzo zdziwiło panią w
    okienku (źle pan obliczył, 1% od 50zł do 50gr, a nie 1zł ;)

    Ja na to wszystko straciłem godzinę oraz 1zł. Ciekawi mnie ile na
    moim podatku straci urząd skarbowy (ze 30groszy za dwa formularze,
    wynagrodzenie pani z okienka, wynagrodzenie osoby wprowadzającej to-to
    do systemu itp. itd.) - bez sensu ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz