  • Data: 2004-03-16 11:32:38
    Temat: Re: abonament tel na przełomie roku
    Od: "W.R." <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kris" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c357p6$2tf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Masz rację, ale chodzi mi o sytuację kiedy przez cały rok księguję faktury
    > całości tak jak je dostaję, nie zagłębiając się czy dotyczy to abonamentu
    > czy rozmów. Np. faktura za kwiecień na 100 zł z datą zapłaty kwietniową
    > (abonament za kwiecień 36 zł, rozmowy za marzec 64 zł) i całość księguję
    na
    > kwiecień. Problem powstaje na przełomie roku, bo nie mogę tak prosto tego
    > zaksięgować. Ale może ja tylko marudzę...

    Tak jest. ja tez tak robie w ciągu roku. Chodzi w sumie o to, żeby koszty
    były odliczone w roku,
    którego dotyczą. W ciągu roku nikt ci sie nie przyczepi, że rozmowy za
    morzec rozliczone na kwietniowej fakturze
    zaksięgowałeś w marcu - to i tak nie zmienia wysokości rocznego
    zobowiązania.
    Ale na przełomie roku trzeba sie pilnować niestety.

    pozdrawiam
    W.R.