  • Data: 2002-07-11 05:43:02
    Temat: Re: a teraz pora na PIT 4
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Magdalena Budzynska wrote:

    > Wydaje mi sie, ze bez ZUS-u? Czlowiek wykonal u mnie szkolenie bhp na
    > umowe o dzielo (umowa na dwa dni). Brutto 536, czyli do reki 450 pln.
    > Dobrze licze? Zaliczka na podatek 85,76 pln. Czy oprocz umowy o dzielo
    > powinnam dac pracownikowi jakiegos pita, czy dopiero pod koniec roku?

    1. jeżeli kwota brutto wynosi 536 to koszty 107,20, podstawa opodatkowania
    428,80, ale zaokrąglasz ja do pełnych złotych. Podatek 429 * 20% = 85,80.
    Zaliczkę zawsze zaokrągla sie do pełnych dziesiątek groszy.

    2. Z tytułu umowy o dzieło pracownikowi dajesz PIT8b na koniec roku, i to
    wszystko.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk