    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwrot podatku - kiedy ?
    Date: Thu, 28 Jun 2007 13:45:10 +0200

    On Thu, 28 Jun 2007, ewka wrote:

    > Jesli kogos znal to byli to rodzice adresata, a nie sam adresat.

    Czekaj, piszesz o sobie czy o mvoicem, bo się trochę gubię? :)

    Bo w sumie chciałem powiedzieć, dosłownie jak napisałem, że istnieje
    możliwość "znania", a w takim przypadku nie ma potrzeby naginania
    procedur: znaczy w tym co pisał mvoicem nie jest potrzebna druga
    część warunku "i naginał procedury".
    Inaczej mówiąc: jak znał, to nie musiał naginać procedur :)

    A znać musiał nie tyle adresata, a odbierającego! - musi
    wiedzieć, czy odbierający spełnia warunki z Prawa Pocztowego
    (a jak osoby której daje pieniadze nie zna, to tym samym
    powinien się upewnić co do jej tożsamości, np. oglądając
    dowód).

    pzdr, Gotfryd