  • Data: 2004-05-18 21:48:03
    Temat: Re: Zwrot podatku dochodowego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 May 2004, poilkj wrote:

    >+ qoobaa wrote:
    [...]
    >+ > na umowę zlecenie). Pechowo, dopiero teraz znalazłem jedną z umów, której
    >+ > nie uwzględniłem przy składaniu zeznania podatkowego. Moje pytanie brzmi
    >+ > więc, czy w jakiś sposób mogę odzyskać zaliczkę na podatek dochodowy?
    [...]
    >+ Wypełnij pit jeszcze raz zaznaczając korektę.
    >+ Napisz pismo do US z wyjaśnieniem sytuacji dlaczego jeszcze raz wysyłasz
    >+ pit i wyślij go listem poleconym.
    >+ Powinno się na tym zakończyć.

    Moment.
    Coś mi się tu w bilansie nie zgadza :>
    Primo - brak PIT-8 lub PIT-11. Jak by dostał to by nie zapomniał o
    umowie.
    Secundo - kwota, najwyrażniej niższa niż 142 złote.

    poilkj (wrrr... zawsze mi się palce plączą na twoim nicku :))
    dasz głowę że gościowi dobrze opisałeś co i jak ? ;)

    >+ Jak w czasie sprawdzania pitow wyjdzie, że rozliczyles się z jednej
    >+ umowy, to będziesz miał znacznie więcej do odkręcania.

    No tak, ale jak zacznie odkręcać odkręcanie to dopiero będzie
    ubaw :) ! I co gorsza może podejść pod "próbę uszczuplenia
    Skarbowi"... :( !
    [CC do qooby bo pewnie już korekty pisze :])

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)