  • Data: 2004-05-18 15:48:39
    Temat: Re: Zwrot podatku dochodowego
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    qoobaa wrote:

    > Witam!
    > Piszę na grupę pierwszy raz. Zaznaczam na wstępie, że o podatkach nie mam
    > bladego pojęcia ;-). W tym roku pierwszy raz oddawałem do urzędu PITa (jak
    > to dobrze, że są programy do wypełniania tego badziewia). Mam następujący
    > problem: w zeszłym roku pracowałem w wakacje w pewnej firmie na umowę
    > zlecenie. Udało mi się jeszcze załapać na drobne prace w grudniu (również
    > na umowę zlecenie). Pechowo, dopiero teraz znalazłem jedną z umów, której
    > nie uwzględniłem przy składaniu zeznania podatkowego. Moje pytanie brzmi
> [...]

    Wypełnij pit jeszcze raz zaznaczając korektę.
    Napisz pismo do US z wyjaśnieniem sytuacji dlaczego jeszcze raz wysyłasz
    pit i wyślij go listem poleconym.
    Powinno się na tym zakończyć.
    Jak w czasie sprawdzania pitow wyjdzie, że rozliczyles się z jednej
    umowy, to będziesz miał znacznie więcej do odkręcania.