  • Data: 2004-08-05 10:10:32
    Temat: Re: Zwrot Vat-u a kontrola z US
    Od: "Mirosław Stępiński" <s...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pito" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:cereg6$vhk$1@news.lublin.pl...
    [...]
    > Kontrola wcale nie jest taka straszna(wiem bo sam je przeprowadzam) pzdr

    Tylko od metra zmarnowanego czasu. Dlatego o zwrot VAT-u wystąpiłem raz.
    Jedyny. Skutecznie zniechęciliście mnie, Panowie Urzędnicy, do kolejnego
    wystąpienia. Trzymajcie sobie te kilkadziesiąt tysięcy. To mój koszt
    świętego spokoju. Trzeciego dnia już nie miałem cierpliwości tłumaczenia
    zawiłości importowych miłej Pani. Jeśli teraz, w dobie transakcji
    wewnątrzwspólnotowych przyszedłby ktoś równie kompetentny, straciłbym ze dwa
    tygodnie.

    Dajcie nam spokojnie pracować.

    --
    Pozdrawiam, Miro