  • Data: 2004-07-06 17:01:03
    Temat: Re: Zwrot VAT 25 i 60 dni
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jack" <n...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:ccej5g$e74$1@news.onet.pl...
    > Napiszę w uproszczeniu :
    >
    > Mam kwotę 1000 zł do zwrotu oddaję deklarację i zarazem wniosek ,że 600

    > proszę o wypłatę w terminie 25 dni ponieważ te fakturki mam zapłacone a
    > reszta w ciągu 60 dni.
    > Jak byście ten problem zinterpretowali ???? Art.87 ustawa VAT. (nie ma
    tam
    > słowa "wszystkie" w podpunkcie który mówi o terminie 25 dniowym)

    A masz prawo do zwrotu 600zł w zwykłym trybie
    60-dniowym, że chcesz 25 po zapłacie?
    To samo z resztą - 60/180 dni.
    To po pierwsze.
    A po drugie powiedzą, że w ust 6 jest
    mowa o kwotach podatku naliczonego
    wykazanych w deklaracji. Wykazujesz wszystkie kwoty,
    a więc te wynikające z niezapłaconych faktur również
    i już nie spełniasz warunków.
    Podobna formułka była w starej ustawie
    i tak to właśnie było interpretowane.