  • Data: 2004-07-07 10:10:05
    Temat: Re: Zwrot VAT 25 i 60 dni
    Od: /sl <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 7/7/2004 12:03 PM, Użytkownik jaro napisał:

    > Właśnie w starej było słowo "wszystkie" !!
    > Problem jest poważny bo kwoty są dużo wyższe i zwroty są co miesiąc.
    > Urząd nie wie jak to zinterpretować bo namawiają mnie do wycofania wniosku o
    > zwrot w ciągu 25 dni.
    > Może ktoś z was ma również ten problem

    Nic podobnego. Nowy przepis tylko tym sie różni od starego, że dodano
    wewnątrzwspólnotowe nabycie i import. Wycofaj wniosek i złóż skorygowaną
    deklarację bo sobie kłopotów napytasz.

    --
    "Trzeba żyć jak nowo narodzony anioł, jak kobieta, która kocha lub jak
    człowiek, który ma umrzeć." (Maurice Maeterlinck)