  • Data: 2005-08-13 22:36:15
    Temat: Re: Zwolniony z VAT - cenny netto brutto?
    Od: "Maciek" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Malo tego jesly ty nie jestes VATowecem i placisz komus VAT to tylko
    tracisz
    > tym bardziej na ryczalcie!
    > Gdybys byl VATowcen to wydany VAT moglbys odliczyc od swojego ktory
    > musialbys wplacic do US a gdybys bylk np na warunkach ogolnych to moglbys
    > koszty rzeczy wciagac.

    a ja się naczytałem jak to cudownie nie jest być VATowcem bo mam wtedy cenny
    netto
    i jestem bardziej konkurencyjny - ale co to za bycie bardziej
    konkurencyjnym jak mam placic
    cale 22% VATU?

    Czyli teraz to ja mam ten VAT placic zamiast kupujacego ?

    nie-VAT hurtownia - kupuję za 122zł brutto sprzedaję za 142zł netto moj
    VAT 22% czyli 22zł
    VAT hurtownia - kupuję za 122zł brutto sprzedaję za 142zł+22%VAT
    czyli za 173zł ALE VATU płacę tylko 9zł? (31zł-22zł?)

    pozdrawiam

    Maciek