    From: "Ewfka" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwolnienie z VAT
    Date: Wed, 9 Jul 2003 08:11:21 +0200

    Jeśli żąda tego ktoś inny niż US to możesz wystąpić do US o wydanie
    duplikatu z wyjaśnieniem dlaczego występujesz o taki duplikat, trochę to
    trwa ale na pewno wydają. Jeśli wymaga tego od ciebie US to radzę zrób takie
    samo zgłoszenie w postaci jaką miało gdy wysyłałaś je do US i napisz kopia i
    dodaj do tego potwierdzenie nadania z poczty lub inny dowód potwierdzający
    to że zgłoszenie zostało wysłane. Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia jak
    wygląda takie zgłoszenie, tzn. czy jest na to jakiś urzędowy druk czy
    wewnętrzny, ale ja starałabym się właśnie tak to załatwić.
    Pozdrawiam
    Ewa