  • Data: 2009-07-11 14:35:57
    Temat: Re: Zus dzień później
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 Jul 2009, Tristan wrote:

    > (autor Grzegorz Brycki

    > Tak, wiem, w mBanku też nie ma.

    Automatyzacji może nie, ale "user friendly" pozwalające nie
    wklepywać większości informacji przecież jest!
    "Ponów przelew".
    Bierzesz listing poprzedniego miesiąca (znaczy od 1.VI do 30.VI),
    wybierasz "przelewy do ZUS", po kolei wybierasz przelewy, dajesz
    "ponów", zmieniasz jedną liczbę (okres deklaracji), "dalej",
    "dalej", karmisz kodem z kartki, "cofnij", "cofnij", bierzesz
    następną deklarację, "ponów", zmieniasz jedną liczbę...

    Fakt, trochę klikania jest, ale pisania ZNACZNIE mniej niż
    przy byle poście na pspp ;)

    pzdr, Gotfryd