  • Data: 2006-02-11 13:20:14
    Temat: Re: Zryczaltowany podatek dochodowy i uslugi geodezyjne?
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nirok" <nirok[WYTNIJTO]@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Co za tym idzie, czy osoba fizyczna (geodeta) >prowadzaca dzialalnosc
    > gospodarcza (uslugi geodezyjne) moze sie rozliczac z >urzedem skarbowym na
    > zasadzie zryczaltowanego podatku dochodowego

    Jeśli wykonujesz usługi załącznika 2 to nie możesz być na ryczałcie. Sprawdz
    co masz w regonie i po problemie.
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/od_osob_fizyczn
    ych/akty_prawne/zalrycz010106.pdf

    a żeby ci było łatwiej:
    74.20.72 Usługi wykonywania pomiarów pod powierznią ziemi
    74.20.73 Usługi wykonywania pomiarów powierzchni ziemi
    74.20.74 Usługi sporządzania map
    74.20.75 Usługi doradztwa technicznego inne nie inzynierskie

    Nad czym zastanawiał się US u ciebie tego nie wiem.
    Może pozwolic a potem złapać i ukarac jak to w naszej polsce bywa.

    taxer