  • Data: 2008-11-20 09:28:02
    Temat: Re: Zmieni się próg wejścia w VAT od 1.12.2008
    Od: "Grzes" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Asen" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4f0ae012-93e4-4ef8-9c85-809685e0a544@k8g2000yqn
    .googlegroups.com...

    >50 tys. w listopadzie ma obowiązek w dniu przekroczenia (a chyba nawet
    >dzień wcześniej) rejestrować się na VAT. Jeżeli przepisy wejdą 1.12,
    >to przekroczenie 50 tys. w grudniu nie spowoduje tego obowiązku. Co z
    >osobami, które w którymkolwiek miesiącu 2008 weszły na VAT nie
    >wiadomo, aby ich wypuścić z VAT, MF musiałby taką furtkę otworzyć.

    Dziękuję za odpowiedź.
    Chodzi mi właśnie o przypadek przejścia na VAT od września tego roku....
    (i oczywiście zarejestrowania się tak napisałeś przed przekroczeniem
    limitu obecnego).

    Ciekawe jak to rozwiążą - bo jeśli nie dadzą takiej możliwości -
    rezygnacji z bycia
    Vat-owcem - "lekko" niesprawiedliwe i zacznie się kombinowanie jak to
    ominąć.

    Może znasz jakaś stronę (MF ?) gdzie można szukać jakiś danych dotyczących
    rozwoju
    tej sytuacji ?

    pozdr
    Grzegorz