  • Data: 2008-11-20 16:44:14
    Temat: Re: Zmieni sie próg wej?cia w VAT od 1.12.2008
    Od: dziubafan <6...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdaje się że dopiero się za to zabrali a GazWyb
    > standardowo daje plamy (kiedyś głosili że spzoo
    > już od 5k są, a to był ten drugi projekt, a nie ten
    > który opisywali)

    Chyba faktycznie się nie popisali tym artykułem i trochę przyśpieszyli
    niektóre fakty..

    Na Interii napisali że w tym roku Ministerstwo Finansów dopiero ma
    złożyć wniosek do Komisji Europejskiej o podwyższenie limitu.

    http://biznes.interia.pl/raport/tydzien_przedsiebior
    czosci/news/wyzszy-limit-zwolnienia-od-vat,1213569