  • Data: 2004-12-16 11:24:08
    Temat: Re: Zmiana wpisu do EDG a aktualizacja w US?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr A. Dybczyński napisał(a):
    > W liście nadanym Thu, 16 Dec 2004 09:58:25 +0100 "latet" <b...@b...bla.pl>

    > Ktoś już podawał tu uspokajający link do Komunikatu Prezesa GUS-u:
    >
    > http://www.stat.gov.pl/serwis/k_o/7.05.2004%20r.rtf
    >
    > Wynika z niego (wg mnie) że możemy czekać na ankietę, którą sami przyślą.

    Przecież GUS nie ma nic do gadania w tej sprawie.
    Ten komunikat dotyczy aktualizacji rejstru podmiotów gospodarki
    narodowej prowadzonego przez GUS. Inna rejestr, inne podstaw aprawna,
    inne procedury ŻANYCH ZWIĄZKÓW JEDNEGO Z DRUGIM
    Jak byś przeczytał i ten komunikat i watek to byś sie od razu
    zorientował. Ale nawet tego Ci sie nie chciało.
    Nie wprowadzaj ludzi w błąd, będą czekac zadowoleni a potem sie okaże że
    zrobili sobie duże kuku.

    My mowimy o zmianie opisu działalności w ewidencji przedsiębiorców w
    Urzędzie Gminy/miasta nie w urzędzie statystycznym.
    O ile tylko zmiana dotyczy samego opisu to z GUSem sie to w żaden sposób
    nie wiąże.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl