  • Data: 2004-12-16 14:38:31
    Temat: Re: Zmiana wpisu do EDG a aktualizacja w US?
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W liście nadanym Thu, 16 Dec 2004 12:24:08 +0100 Maddy <m...@e...com.pl>
    pisze:

    > Przecież GUS nie ma nic do gadania w tej sprawie.
    > Ten komunikat dotyczy aktualizacji rejstru podmiotów gospodarki
    > narodowej prowadzonego przez GUS. Inna rejestr, inne podstaw aprawna,
    > inne procedury ŻANYCH ZWIĄZKÓW JEDNEGO Z DRUGIM
    > Jak byś przeczytał i ten komunikat i watek to byś sie od razu
    > zorientował. Ale nawet tego Ci sie nie chciało.

    Maddy, nie tak ostro, proszę. Chciało mi się i wcale nie uważam, że jedno z
    drugim nie ma nic wspólnego (ja tak uważam).

    Wątek jest o chodzeniu z nowym NIP-1 do US ale post na jaki odpowiadałem
    dorzucił wątpliwość co do GUS.

    Cytaty z komunukatu GUS-u:

    # ... w związku z wprowadzeniem rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20
    # stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 33, poz. 289) nowej Polskiej Klasyfikacji
    # Działalności ogłasza się, co następuje:

    A mówimy o zmianach EDG związanych przyczynowo z PKD. I dalej:

    # w okresie od dnia 1 maja 2005 r. do dnia 31 lipca 2005 r. podmiotom, których
    # zgłoszona do rejestru podmiotów działalność uległa zmianie, w związku z
    # powołaną na wstępie PKD...

    a to może MOIM ZDANIEM obejmować sytuacje będące przedmiotem naszej
    dyskusji(zmiany w związku z wprowadzeniem PKD czyli nasza aktualizacja).

    > Nie wprowadzaj ludzi w błąd, będą czekac zadowoleni a potem sie okaże że
    > zrobili sobie duże kuku.

    Piszę tylko o braku potrzeby (moim zdaniem) biegania do GUS-u po aktualizacji
    w EDG z czym Ty się zgadzasz, więc jakie kuku masz na myśli?

    Sorry za opóźnienie ale czasami trzeba popracować,

    Pozdrawiam,
    Piotr A. Dybczyński