  • Data: 2002-02-02 09:29:47
    Temat: Re: Zmiana banku - jakie NIP'y?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze b...@b...com.pl:

    > Jak w temacie.
    >
    > Zmienilismy bank, w ktorym mamy konto firmowe.
    >
    > Jakie trzeba zlozyc NIP'y
    >
    > - w urzedzie VAT

    Możesz złożyć pismo iformujące podatek dochodowy o numerze konta, ale
    możesz rónież złożyć NIP1 + ksero zaświadczenia z UM (informacyjnie) -wiele
    US przyjmuje takie druki - przynajmniej US wie skąd osiągasz dochód.

    > - w urzedzie PIT

    NIP1 lub dla samego konta NIP-B

    > - w jakim czasie

    Jak podasz za późno to nie dostaniesz zwrotu podatku na to konto.
    Generalnie wszystkie zmiany powinny być zgłaszane w US w okresie
    maksymalnie 7 dni roboczych - oczywiście tyczy się to płatników VAT.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki
    nie przekonam się, co mówię?" E.M. Forster