  • Data: 2007-08-04 00:44:53
    Temat: Re: Złożyłem PIT'A 2 maja
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin [3M]" <m...@l...pl> wrote in message
    news:f90fb6$h3m$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ja w Twoim rozumaowaniu nie widzę żadnej "proporcjonalności". A jeśli już
    > to jast to "proporcjonalność w rodzaju:
    >
    > - ukradł 1 zł - 3 miesiące w zawieszeniu
    > - ukradł 100 zł - 3 miesiące w zawieszeniu
    > - ukradł 10% PKB - 3 miesiące w zawieszeniu
    > - nie ukradł - brak kary (potrzebny inny paragraf).

    ale tu w ogóle nie ma mowy o żadnych pieniądzach.
    Mowa jest tylko o terminie. Jeśli na coś jest termin to metoda że coś się
    zrobiło w terminie jest tylko zerojedynkowa.
    To tak jak z pociągiem. Albo na niego zdążysz albo nie. Ile się spóźniłeś
    nie ma żadnego znacznia. Nie jedziesz.

    A to o czym ty mówisz to jest wpłacenie pieniędzy w terminie. I tu kara jest
    proporcjonalna. odsetki.
    Jak miał dopłate i wpłacił ją również 2 maja, to należało wpłacić z
    odsetkami. Z tym, że tu nu się upiecze, bo do pewniej kwoty US odsetek nie
    ściąga.