  • Data: 2011-04-07 18:21:38
    Temat: Re: Zlozenie NIP-3 przez osobe trzecia
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 06 Apr 2011 11:56:29 +0200, Maddy napisał(a):

    > Wszystkie dokumenty rejestracyjne, w tym NIP-2 i RG-1 składa się za
    > pośrednictwem KRSu. Niczego poza VAT-R się do US nie dostarcza
    > bezpośrednio.

    Oj, ja nie miałem tak łatwo. "Jedno okienko" KRS-owe to jest jeszcze
    większa kołomyja elementarna niż w przypadku 1osDG (i znikąd pomocy). US
    kazał mi później dodatkowo przynieść kopię zaświadczenia o przyznaniu
    numeru REGON, bo sami go nie dostają. Do tego jeszcze trzeba było
    aktualizować konto bankowe, więc zabawa w NIP-2 od nowa.

    > Dzięki temu "ułatwieniu" może się zdarzyć, że spółka przez pół roku nie
    > jest w stanie skutecznie zawiadomić Urzędu, że nastąpiła zamian siedziby
    > i jednocześnie właściwości US.

    Podobno są jakieś plany wyprostowania tego bubla, którym przymusowo
    wszystkich uszczęśliwiono?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl