  • Data: 2008-12-31 06:47:02
    Temat: Re: Zleceniobiorca bez nipa
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31-12-2008 o 00:30:30 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    > Nie :( Które to?

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW z dnia 22 sierpnia 2005 r.
    w sprawie naliczania odsetek za zwłokę oraz opłaty prolongacyjnej a także
    zakresu informacji, które muszą być zawarte w rachunkach

    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/ogolne_prawo_po
    datkowe/2005/odsetki.pdf?PortalMF=

    > A do czego jest wymagany? Można go całkiem olać?

    IMHO tak.
    Zresztą - nawet pokwitowanie nie będące rachunkiem,
    a spełniajaće wymagania rozporządzenia do KPiR
    nie musi mieć NIPów.

    > No ale płacić się płaci miesięcznego, tak?

    Tak

    Pozdrawiam,
    Tomek