  • Data: 2005-04-17 12:33:32
    Temat: Re: Zlecenia na terenie Unii Europejskiej
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czytałeś pytanie Kurcioka?

    Hmm powiedzmy że byłbym za opcją zatrudniania się na umowę zlecenie. Czy
    mogę pracować (w paru firmach na raz w UK) na umowę zlecenie nawet jeżeli
    moje dochody będą duże ? Jak się później z tego wszystkiego rozliczyć ? Coś
    słyszałem że teraz w Polsce na umowę zlecenie może pracować jedynie osoba
    której dochody w ciągu roku nie przekraczają jakiejś tam kwoty, a jeżeli
    przekraczają to musi ona założyć własną firmę. Czy to jest prawda ? A jeżeli
    tak to czy w przypadku UK także to obowiązuje ? Dziękuje za odpowiedzi.