  • Data: 2005-05-04 13:35:14
    Temat: Re: Zgubilem kopie deklaracji ZUS. Co robic???
    Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zebys mial dowod, ze zlozyles deklaracje.
    > Wplata wplata a za niezlozenie deklaracji sa kary jakies :)

    No dlatego zapytalem, co mam zrobic w sytuacji, gdy zgubilem te swoje
    kopie???

    Swoja droga to zaden dowod, bo przeciez takie kopie mozna sobie sporzadzic w
    kazdej chwili.
    Nie ma na tym zadnego stempla ZUS-u, ani niczego takiego.
    Wlasnie tak myslalem, zeby sobie jeszcze raz wypisac, ale nie pamietam
    dokladnych dat, jakie wpisywalem w rubryce "data wypelnienia" :(