  • Data: 2005-12-12 21:24:04
    Temat: Re: Zgłaszanie numeru konta w US
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A teraz się zastanów: co to jest "rachunek bankowy związany
    > z wykonywaną DG" ?
    > Bo dla mnie jest oczywiste, iż "związanie" poza przypadkami
    > kiedy *sam* prowadziłbyś działalność parabankową (udzielanie
    > pożyczek dajmy na to) polega na dokonywaniu i przyjmowaniu
    > płatności *związanych z DG*. Ewentualnie na samodzielnym,
    > dobrowolnym uznaniu ze dane konto służy jako "związane" (zawsze
    > można powiedzieć że jest rezerwą na wypadek czegoś tam).

    Moim zdaniem w przypadku sp. z o.o. lokaty na których lokowane są nadwyżki
    są jak najbardziej związane z działalnością. Nie bezpośrednio z płatnościami
    od klientów/dla dostawców, ale z samą działalnością. Te pieniądze nie
    wychodzą ze spółki. Szczególnie że potem od zarobionych odsetek trzeba
    zapłacić podatek - więc wyciągi muszą pojawić się w dokumentacji księgowej.

    P.