    From: "Fin" <fin@[no_span]autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zbycie wierzytelności
    Date: Tue, 5 Oct 2004 20:34:01 +0200

    Użytkownik "Profil1" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:cjs3qv$5f5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale wlasnie tutaj mam watpliwosci teraz. Czytalem w Gorzowskich
    Biuletynach
    > ze jest tak jak wyzej. Ale z drugiej strony znajoma biegla powiedziala ze
    > jest to bzdura. W sumie w katalogu kosztu NSKUP nie ma mowy o takiej
    > sytuacji tzn. o VAT przy sprzedazy wierzytelnosci. No a poza tym VAT
    > faktycznie zaplaciles do US wiec dlaczego nie mozesz zaliczyc go do
    kosztow.
    > Bezpieczniejsze jest rozwiazanie nr.1. W sumie przypuszczam ze trzeba by
    > zapytac Pani w US ;-).

    Hm... To co piszą w Gofinie też wydaje dziwne. Powiedzmy mam fakture 1000 +
    220 VAT,
    sprzedaje ją za 1100. Gofin pisze że w takim wypadku powstaje przychód 100,
    choć de fakto
    jesteśmy w plecy 120. Nie bardzo mi to pasuje.

    Z drugiej strony czy sprzedaż jest opodatkowana vatem (zwolniona) czy można
    wchodzi tutaj PCC.

    Jak coś znajde to napisze jeszcze.

    pzdr
    Fin