  • Data: 2004-12-17 00:05:49
    Temat: Re: Zawieszenie dzialalnosci a VAT
    Od: "latet" <b...@b...bla.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...co ZUS ?
    > ZUS ma jakiś przepis na "zawieszenie" ? :)
    > Czy przespałeś dyskusję że ZUS toleruje zawieszenie nieprzepisowo
    > i jak będzie trzeba budżet NAPRAWDĘ ratować (kosztem narażenia nie
    > kilkuset tysiącom obywateli) - "to się zobaczy jak było" ?

    Przespałem niejedną,
    ale czytalem tez wiele innych, w ktorych dowodzono, że "zawieszenie"
    jest poł-legalne. Przeraza mnie ilosc ludzi, ktorych nawet sam znam,
    ktorzy zawiesili DG. Najnormalniej w swiecie proces zawieszania
    wykonali "z marszu" - intruowani przez przyjazne i pomocne panie w ZUS i US.

    Sam bylem swiadkiem ostatnio w US, jak pani w okienku "INFORMACJA"
    pouczała podatniczkę, że zawieszanie dzialnosci musi rozpocząć od ZUS-u,
    gdzie ma sobie zalatwic zawieszenie placenia skladek, z wyjatkiem
    zdrowotnej, itd, itp...

    Ze juz nie wspomnę o moich słynnych i licznych,
    przeszłych, terazniejszych i przyszlych zapewne, zaprzyjaznionych
    zawodowych księgowych, ktore jak jeden mąż idą w zaparte,
    że zawieszenie jest OK i swoim niezliczonym klientom pomagały
    to zalatwiać. No, ale o kompetencjach "moich" ksiegowych
    to juz napisalem swojego czasu az za wiele. Z resztą z nimi
    to juz nie rozmawiam o ksiegowosci, tylko raczej o pogodzie,
    albo poezji, albo o gotowaniu :-)

    Pozdrawiam,

    latet