  • Data: 2004-12-26 23:18:34
    Temat: Re: Zawieszenie DG - Czy cos się zmieniło?
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomry" <t...@w...pl> napisał
    > Dzięki za poradę. Zrobiłem to już wcześniej.
    Re : Może nie do końca :-))) (uzasadnienie niżej)

    i poda mi ten zmieniony wg. Pań z
    > ZUS (skoro one nie potrafiły), od 1.10.04 przepis zakazujący czasowego
    > wyrejestrowywania firm bez jej wykreślenia z ewidencji.
    Re : Nic od 1.10.2004 r nie uległo zmianie (o czym wielokrotnie pisano na
    tej grupie). Pojęcie "zawieszenia DG" nie istniało i nie istnieje. ZUS
    dotychczas tolerował naruszanie prawa i teraz przestał. Naprawdę radzę
    przeczytać dyskusję na ten temat :-) Tej sprawy dotyczyła większość
    wskazanych Ci postów, z których treści (śmiem przekornie twierdzić) nie
    raczyłeś skorzystać. Ale to już Twoja decyzja i Twoja wiedza o
    zagadnieniu. Ku pocieszeniu informuję, że latem br ZUS rozpoczął naliczanie
    zaległych składek (z odsetkami) za okresy tzw. zawieszenia DG. Dotyczy to 5
    lat wstecz. W podanych linkach też o tym przeczytasz (jeśli zechcesz) i o
    wyrokach sądowych. Niestety takie bywają skutki, kiedy słuchamy "panienek z
    okienka", a nie czytamy ustaw i rozporządzeń wykonawczych :-(((
    Pozdrawiam i przykro mi, że przynoszę hiobowe wieści
    AR