  • Data: 2009-11-28 17:48:38
    Temat: Re: Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach.
    Od: "złodziejpodatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wystąpiłem do US o zaświadczenie, że nie zalegam z podatkami.
    > Dzisiaj odbieram, czytam i tak jakoś mi się przykro zrobiło.
    > A tam stoi:
    > "Zaświadcza się, że nie ujawniono/ujawniono zaległości podatkowe
    > Wnioskodawcy......"
    > To brzmi trochę jak, jeszcze go nie złapaliśmy na kradzieży ale nic
    > straconego bo na pewno kradnie.
    > Dla całej machiny urzędniczo-państwowej jesteśmy tylko złodziejami i
    > portfelami do skubania.
    > Jedno pokolenie to za mało, żeby zmienić mentalność.

    Taki duży a nie wie o podstawowych sprawach. Tak jak nie ma niewinnych a są
    jedynie żle przesłuchani tak również nie ma uczciwych są jedynie źle
    skontrolowani. Finansminiter dzieli podatników na tych którzy kradli, którzy
    kradną i na tych będą kradli. Więc jakim cudem formularz mógł by wyglądać
    inaczej ?

    nie kradnij, minister finansów nie toleruje konkurencji