  • Data: 2009-11-27 10:09:55
    Temat: Re: Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach.
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 20:04:36 +0100, boropi napisał(a):

    > Wystąpiłem do US o zaświadczenie, że nie zalegam z podatkami.
    > Dzisiaj odbieram, czytam i tak jakoś mi się przykro zrobiło.
    > A tam stoi:
    > "Zaświadcza się, że nie ujawniono/ujawniono zaległości podatkowe
    > Wnioskodawcy......"

    Czy chcecie by na każde możliwe zdarzenie był oddzielny formularz?
    Wiesz ile by musiało być np. takich zaświadczeń (bo zapewne biega Ci o
    ZAS-W) o niezaleganiu z podatkami?
    Skoro tak Cię boli "I" to już "II" nie powinna się znaleźć na Twoim
    zaświadczeniu - prawda?
    Również pozostaje sekcje godzą i Ci uwłaczają - np "III", o "IV" nie
    wspominam że po skreśleniu "jest" oznacza że nie jest prowadzone
    postępowanie.
    Macie problem, zaiste kurewsko olbrzymi problem :)))
    naturalne że formularze są "uniwersalne" i następują skreślenia zbędnych
    "opcji" - ciężko to zrozumieć?
    Ale jest takie porzekadło:
    "uderz w stół a nożyce same się odezwą" :))

    Co za ludzie.....