  • Data: 2006-03-21 21:26:19
    Temat: Re: Zarządzanie Wspólnotą
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Mar 2006, Jarek Spirydowicz wrote:

    > Ja bym się jeszcze na chwilę cofnął i sprawdził, czy aby obaj panowie
    > mają prawo brać kasę za _zarządzanie_ wspólnotą. Bo to wcale nie jest
    > takie oczywiste ;)

    Jak "prawo" miało mieć postać "uprawnienie" (bo tak rozumiem ew.
    zarzut, a jakby chodziło o prawo do wynagrodzenia to Jacek już
    się obronił) to członkowie wspólnoty dokonując zarządu NIE potrzebują
    uprawnień do usługowego zarządzania nieruchomościami (zdaje się
    nie takie proste do uzyskania) bo zarządzają *swoim* :) (to nic,
    że tylko w części swoim).
    Osoba trzecia to co innego, miałaby kłopot :), trzeba by jej sprzedać
    promil udziału jakiegoś chlewika ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)