  • Data: 2004-07-28 07:50:41
    Temat: Re: Zapytanie o komputer
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Mrozek pisze:

    > zl
    > troche

    > Kolega Bogusław troszkę namieszał.
    >
    > Możesz odliczyć całą kwotę VAT od podatku należnego, czyli od sprzedaży,
    > czyli w tym przypadku 940 zł.

    Nie mieszaj...

    Komputer sluzy CALEJ sprzedazy, wiec odliczenieprzysluguje tylko w
    odpowiedniej wyskosci.
    Oczywiscie JEST mozliwosc, ze ktos ma sprzedaz WYLACZNIE OPODATKOWANA,
    wtedy odlicza caly.. Ale moze ty jestes "wrozkiem" i wiesz, ze kazdy kto
    przeczyta twa odpowiedz i wezmie do siebie, ma sprzedaz
    wylacznieopodatkowana.
    Ja wolalem napisac dokladniej..
    Odliczenie VAT jest w odpowiedniej proporcjji sprzedazy opodatkowanej
    w calosci sprzedazy (wg ustawy o VAT)

    Boguslaw